Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Amit felkenünk

A szépség órarendje

Hogy mindig jól nézzünk ki, és jól érezzük magunkat a bőrünkben ajánlatos betartani a szépség órarendjét.

Hajmosás – a legjobb, ha reggel mossuk meg a hajunkat, így egész nap kellemesen fogjuk érezni magunkat. Fontos megjegyezni való: sose feküdjünk le frissen mosott hajjal! Ezzel ugyanis elősegítjük a faggyútermelődést, a hajunk hamarább fog zsírosodni és nehezebb lesz a frizurakészítés. Trükk: ha azt akarjuk, hogy hajunk dúsabbnak tűnjön, hajtsuk előre a fejünket és úgy szárítsuk meg a hajszárítóval.

Zuhanyozás – szükség szerint (de minden nap legalább egyszer). A reggeli zuhany felfrissít és egész napra energiát ad.

Szemöldök-igazítás – mindjárt az arcmosás után következik. Az arcbőr ugyanis ilyenkor puhább, és a szemöldök is könnyebben kitéphető.

Sminkelés – az arcmosás után várjunk legalább 15 percet, és csak ezután kezdjük el az arcfestést. Ha karikás a szemünk, először tegyünk a szemre benedvesített kamillateás tasakot vagy egy karika krumplit.

Illatosítás -- a parfüm nagyon fontos a nő számára. Közvetlenül az öltözködés előtt vigyük fel egyenesen a bőrünkre.

Krémek – a regeneráló krémet este használjuk. Legkésőbb este tíz órakor vigyük fel az arcunkra, a bőrünk ugyanis ilyenkor szívja fel a leghatékonyabban a hatóanyagokat.

A szőrtelenítést, gyantázást és a kozmetikai kezeléseket mindig a „nehéz napjaink“ utánra tervezzük be.

Szerző: Seregi Olinka
Megjelent partneroldalunk a Netbarátnő hozzájárulásával.


A hajhullás nem csak a férfiak rémálma
Csak a férfiak kopaszodásáról hallani, pedig a másik nem számára sokkal nagyobb probléma a hajvesztés. Hajmosások után óriási hajcsomók a lefolyóban? A megritkult haj miatt lelapult, tartás nélküli frizura? Több tucatnyi, dús hatással kecsegtető hajformázó szer... »

Stressz pro és kontra
Nem kell ahhoz rendőrnek, pilótának, egészségügyi dolgozónak, színésznek vagy újságírónak lennünk (őket éri ugyanis a legtöbb stresszhatás), hogy idegeinken – s akár testünkön is – nyomot hagyjon a túlhajszolt életvitel. Ez ugyanis hosszú távon komoly... »





Minden jog fenntartva © 2020, www.egeszsegtipp.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) egeszsegtipp.hu | WebMinute Kft.