Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Táplálkozás és egészség

Ételünk a gyógyszerünk

Akármilyen is az életstílusunk, nem nehéz végrehajtani azokat az egyszerű étrendi változtatásokat, melyek egészségünk gyors javulásához vezetnek. Felejtsük el a "könnyen elkészíthető" gyárilag előállított ételek iránti vonzalmunkat, mert testünket sokkal kevésbé kímélik, mivel tápanyagokban szegények, és gyakran tele vannak olyan potenciális összetevőkkel, mint a zsírok, a cukor és a só.

1. Brokkoli - rákellenes, antioxidáns, béltisztító, kitűnő rostforrás, antibiotikus, vírusölő, serkenti a májműködést.

2. Eper - rákellenes, vírusölő, antibakteriális.

3. Köles - gluténmentes gabona, könnyen emészthető, erősen lúgos, rostokban gazdag, alacsony allergenitású.

4. Lazac - jótékony hatású halolajak bőséges forrása, jó a hormonrendszernek, a bőrnek, a csontoknak, és a fogaknak.

5. Alma - frissítő, segít székrekedés esetén, reaktiválja a jótékony hatású bélbaktériumokat, csökkenti a vér koleszterinszintjét, segít a mérgek eltávolításában.

6. Káposzta - nyersen fogyasztva méregteleníti a gyomrot és a vastagbél felső szakaszát, javítja az emésztést, serkenti az immunrendszer működését, vírus - és baktériumölő, rákellenes és antioxidáns hatású.

7. Sárgadinnye - kitűnő tisztító - és rehidratálószer, magas víztartalmú, a legjobb hatás érdekében magában fogyasszuk.

8. Fenyőmag - magas fehérje - és esszenciális zsírsavtartalmú, vegetáriánusok hús helyett is használhatják.

9. Burgonya - a krumpli leve erős tisztító tulajdonságú, jótékony hatással a májra és az izmokra, és energiával is feltölt.

10. Narancs - serkentő, frissítő, tisztító, bélfertőtlenítő, serkenti a bélmozgást.

11. Veteménybab - magas rosttartalmú, tisztítja a bélrendszert, segíti a jótékony hatású bélbaktériumok növekedését, eltávolítja a felesleges koleszterint.

12. Kiwi - eltávolítja a felesleges nátriumot a szervezetből, kitűnő emésztőenzim - forrás.

13. Csicseriborsó - támogatja a vese működését, tisztíja a beleket.

14. Rizs(barna) - nyugtatja az idegrendszert, enyhíti a depressziót, nagy energiatartalmú, leve jó hatású a csecsemők bélgörcseire és csillapítja a hasmenést.

15. Spenót - rákellenes, vérnyomás - szabályozó, erősíti az immunrendszert, segít csontjaink egészségének megőrzésében.

16. Avokádó - kiegyensúlyozott sav - bázis tartalmú, könnyen emészthető, jó hatású a vérre, megelőzi a vérszegénység kialakulását.

17. Cékla - kiváló béltisztítószer, megszünteti a veseköveket, jó hatású a vérképzésre, méregteleníti a májat és az epehólyagot.

18. Zab - magas rosttartalmú, enyhe hashajtó hatású, serkenti az emésztést, antioxidáns, kitűnő hatású a csontokra és a kötőszövetre.

19. Tök - magas lúgtartalmú, enyhíti a máj és a vér savasságát, a magok fogyasztása féregűző hatású a hengeres - és a szalagférgekre.

20. Paradicsom - több, mint 90% vizet tartalmaz, lúgos fertőtlenítő, a nyers paradicsom enyhíti a májgyulladást, nagy mennyiségben fogyasztva gátolhatja a kalcium - felszívódást.
(A cikket beküldte: Angel of darkness)



A fényvédőkről
Csak egy kis bemutató jellegű írás a fényvédőszerekről, akár fizikai, akár kémiai hatásúakról lőn szó. Szeretném ismertetni, mi is az, ami megvéd minket a nap káros sugaraitól. Olyan nanométeres kis hatóanyag komplexek, amik meggátolják a bőrrákot, illetve az UVB-A sugararak káros hatásait. »
Egészséges, hosszú, dús hajkorona
A legtöbb nő, hölgy hosszú, dús fürtökre vágyik. De talán a legfontosabb, hogy egészséges legyen. A netes szörfözéseim során, az indiai hajápolás nyűgözött le igazán. Miért? Gondoljuk csak az indiai nők csodás hajkoronájára. Nem küzdenek hajproblémákkal, nem... »





Minden jog fenntartva © 2018, www.egeszsegtipp.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) egeszsegtipp.hu | WebMinute Kft.